Log på
  • FORSIDE
  • HOLD
    MINI
    U4 Mix (2022-23) U5/U7 Piger (2019-20-21-22) U5/U7 Drenge (2019-20-21-22) U5/U7 drenge 2 (2019-20-21-22)
    PIGER
    U9 Piger (2017-2018) U11 Piger (2015) U11 piger (2016) U13 Piger (2013-2014) U15 piger (2012) U15 Piger (2011)
    DRENGE
    U9 Drenge (2017-2018) U9 drenge 2 (2017-2018) U11 Drenge (2015) U11 Drenge (2016) U13 Drenge (2013) U13 Drenge (2013-2014) U15 Drenge (2011) U15 Drenge (2012) U15 Drenge (2011-2012)
    KVINDER
    U17 Kvinder (2009-2010) U19 Kvinder (2007-2008) Kvindebasketligaen Kvinder 2 Kvinder 3
    HERRER
    U17 Herrer (2009) U17 Herrer (2009-2010) U19 Herrer Liga U23 Herrer Basketligaen Herrer 2 Herrer 3 Herrer 4 Herrer 5
    ØVRIGE HOLD
    Team BKA
  • KLUBKALENDER
  • OM BKA
    BK AMAGER
    Historien bag Vision Vedtægter
    BESTYRELSEN
    Bestyrelsen
    FRIVILLIGE
    Frivillig i BK Amager Sidelinien Festudvalget
    ÅRSHJUL
    Årshjulet i BKA
  • CUPS/CAMPS
    VORES CUPS
    Amager Cup Amager Mini Cup
    VORES CAMPS
    Efterårscamp Sommerferiecamp
    CUPS VI DELTAGER I
    Lundaspelan Aarhus Basketball Festival Scania Cup
    ANDRE TILBUD I BKA
    Who's Next Camp
  • NY I KLUBBEN
    GUIDES
    Forælderguide Trænerguide Kampafvikling Video guides
    DOMMER I BKA
    Dommer kursus Dommerne i BKA
    TRÆNINGSTILBUD
    Skillz med Darien Baptiste Sommertræningsprogram Fitness i Amagerhallen
    SPILLER I BKA
    Spillertøj og merchandise Basketballspillerens 20 bud Indmeldelse og udmeldelse
  • SPONSORER

Generalforsamling i BK Amager

5. apr. 2024, kl. 12.52

Indkaldelse til ordinær generalforsamling i BK Amager.

Herved indkaldes til foreningens ordinære generalforsamling i henhold til vedtægternes §5, som afholdes

Tirsdag d. 2.5.2024, kl. 1800 i Klublokalet ved Amagerhallen med følgende dagsorden:


1. Valg af dirigent.
2. Formanden aflægger beretning.
3. Kassereren aflægger regnskab til godkendelse.
4. Budget for det kommende år.

5. Behandling af indkomne forslag.
6. Valg af bestyrelsesmedlemmer - op til 5 vælges i lige år, for 2 år af gangen, op til 4 vælges i ulige år, for 2 år af gangen.

• Ikke på valg i år: Birgit Kjær Rasmussen, Carsten Nørregaard-Laursen, Peter De Selsted Christensen
• På valg i år: Camilla Berg Pedersen, Linda Lopez, Paul Quackenbush
7. Valg af revisor
8. Fastsættelse af kontingent.
9. Eventuelt.
Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal skriftligt være bestyrelsen i hænde senest 10 dage før generalforsamlingens afholdelse. Forslagene vil efterfølgende blive eftersendt som supplement til denne indkaldelse.


På Bestyrelsens vegne


Venlig hilsen
Paul Quackenbush


De seneste nyheder Alle
Alle hold har trænere på plads til den nye sæson!
Efter flere måneders arbejde kunne vi i går sætte det sidste kryds – og dermed er hele trænerkabalen gået op. Et kæmpe tak til de 54 engagerede trænere, der står klar til at tage fat i den nye sæson 🙌💙 Vi er stolte af at kunne præse...
​Vi søger holdledere & frivillig koordinatorer til klubbens hold
For at holdet kan fungere optimalt – både på og udenfor banen – har vi brug for min. én Holdleder og min. én frivillig koordinator på hvert hold. Her er kort, hvad rollerne går ud på: Holdleder Tæt dialog med trænerne Hjælper ...
SIDSTE CHANCE FOR TILMELDING - Trin 1 børnedommer kursus i Amagerhallen
Dette begynderkursus i love- og dommerteknik kombinerer teori og praksis, hvor hovedvægten ligger på praktik. Med kurset kan du dømme træningskampe og kampe i lokale rækker fra U15 og ned. Kursets undervisning tager udgangspunkt i...

© Copyright 2023  |  Basketball Klubben Amager   |  Løjtegårdsvej 62-64  |  2770 Kastrup  |  [email protected]  |  CVR: 69723810

Andre sider fra Holdsport
  • Kontingent af Holdsport