Velkommen til Basketballklubben Amager
Søg  
Nyheder  

Dameligaen  

1. division herrer  

Træning og kamp  

Diverse  

User's Login  




 


 Login problemer?
 Ny bruger? Registrer!

Sprog  
Vælg sprog for brugerfladen:


  

Dette er Emne:Officielle nyheder

Følgende er Nyheder udgivet under Emnet:

<   12345678910111213141516171819202122232425263646   >

BK Amager KLUBFEST

Skrevet af: clausjensen til Mandag den 21. Maj 2012 - kl. 22:31 officielleNyheder 
På lørdag afholdes årets klubfest med aktiviteter i hallen for alle op til U14 uddeling af MVP, MIP, årets dommer og årets træner, fællesspisning og masser af dans og hygge. Selve festen foregår i Løjtegårdsskolens festsal.

Nedenfor følger programmet:
13.30 – 16.30 Aktiviteter og spil i hallen for ungdom til og med U14. Der er ingen tilmelding. Alle børnene er velkomne til at dukke op og deltage.
17.00 - 18.00 Uddeling af MVP og MIP for U10, U12 og U14 – kom glad alle ældre spillere og forældre og vær med til at skabe en god ramme om det.
18.00 Festsalen og baren åbner for køb af drikkevarer til maden
18.30 Fællesspisning
Ca. 20.00 Uddeling af MVP, MIP for U16 og op, Årets dommer, Årets træner og evt. Klussmann pokal
Bagefter fest. For medlemmer, som ikke deltager i spisningen åbner dørene kl. 19.50, så man kan nå at deltage i uddeling af priser.
Det er op til forældrene selv, hvornår de mindre børn skal hjem, men vi gør opmærksom på, at der serveres alkohol til personer over 18.

Ved spørgsmål til arrangement kontakt Lisa Elliott på 22364641

Så er det tid til klubfest.

Skrevet af: clausjensen til Tirsdag den 08. Maj 2012 - kl. 12:45 officielleNyheder 
Klubfesten afholdes på Løjtegårdsskolen den 26/5 2012 kl. 18:00.

Vi starter dagen med et arrangement for de yngste over i hallen.
Nærmere info om denne del senere – men forvent at det vil være i tidsrummet mellem 14 og 17.30.

Klubfesten afholdes for alle spillere og deres forældre - søskende – familie og venner. Åben og se yderligere info om festen:)

Så er det til til at indlevere spiller tøj og klub nøgler.

Skrevet af: finnhg til Mandag den 07. Maj 2012 - kl. 12:39 officielleNyheder 
Hej Trænere i BK Amager

Så er det slut med denne sæson, hallen skal males og vi er igang med at planlægge den nye.
De trænere som er færdige med at spille kampe, skal aflevere hold spille tøjet til mig.
Tøjet skal være vasket og talt op med en mangel seddel i hver taske.
De trænere der ikke skal træne hold mere, skal også aflevere klub og bold nøgler.
Hvis der er forældre eller spillere der har BK Amager tøj liggende, så venligst kom op og aflevere det til mig.

Vi vil være i hallen i dag 1730-1900, Tirsdag 1730 -1830
Onsdag 1730 -1900, Torsdag 1730 -1900
og i næste uge fra 1730-1830 Mandag til Onsdag.
Derefter vil tøjet kunne afleveres efter aftale.

Tøj og nøgler skal afleveres til Claus formand eller mig personligt, og ikke til andre!
Hilsen Finn Højgaard

DM guld til U14 pigerne

Skrevet af: charlottekaster til Søndag den 06. Maj 2012 - kl. 07:41 officielleNyheder 
U14 pigerne spillede i går DM finale mod Åbyhøj og vandt 68-24.
Stort tillykke til pigerne!

U14 pigerne spiller DM

Skrevet af: charlottekaster til Tirsdag den 01. Maj 2012 - kl. 08:03 officielleNyheder 
U14 pigerne vandt i week-enden Final 4 i Farum Arena efter en meget spændende kamp + omkamp mod SISU.
Pigerne spiller lørdag den 5. maj kl. 15 DM i Solrød Idrætscenter.
Vi håber, at I vil komme og bakke pigerne op på lørdag i Solrød :-)

Sidelinjen er lukket indtil videre

Skrevet af: clausjensen til Torsdag den 26. Apr 2012 - kl. 22:00 officielleNyheder 
Så har der igen været índbrud i Sidelinjen - dennegang har de smadret et vindue og hentet müslibarer, slik og resten af vores sodavand.

Da "rullegardinet" samtidig er gået helt i stykker, så det ikke kan rulles op, holdes Sidelinjen lukket indtil videre.

Claus Jensen

Endelig dagsorden til Generalforsamlingen

Skrevet af: clausjensen til Tirsdag den 24. Apr 2012 - kl. 21:55 officielleNyheder 
Der indkaldes hermed til generalforsamling onsdag d. 2. maj 2012 kl. 19.00

Sted: Klublokalet


Dagsorden:

1. Valg af dirigent
2. Formandens beretning
3. Forelæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse
4. Budget for det kommende år
5. Behandling af indkommende forslag

1) Der stilles forslag om at BK Amager indfører en rygepolitik som går på en nulløsning – dvs. ingen rygning på Amagerhallens matrikel (en dialog med øvrige klubber ønskes foretaget)

2) Der stilles forslag om at der sikres bedre træningstider for andre end H1 og D1. Dvs. at den store bane i Amagerhallen også kan bruges i tidsrummet 20-22 for andre hold.

3) Ved udelukkelse eller eksklusion af klubben bør det grundlag som beslutningen tages på sikres. Derfor stilles forslag om, en opstilling af kriterier for udelukkelse bør være og efterfølgende at dette anføres i klubbens vedtægter

4)Der stilles forslag om at klubben offentliggører samtlige referater fra bestyrelsesmøderne på hjemmesiden

5) Der ønskes en redegørelse for hvorfor medlemmer af klubben ikke kan få lov til at se referater fra møder i bestyrelsen

6. Valg af formand
• På valg - Claus Jensen – Villig til genvalg
7. Valg af bestyrelsesmedlemmer – ingen på valg
• Bestyrelsen har behov for at supplere sig – 3 kandidater ønskes
8. Valg af ekstern revisor – LJ Revision
9. Fastsættelse af kontingent
10. Evt.
11. Uddelingen af Klussmann pokalen – uddeles ved klub festen



Indkaldelse til Generalforsamling

Skrevet af: clausjensen til Tirsdag den 17. Apr 2012 - kl. 22:21 officielleNyheder 
Der indkaldes hermed til generalforsamling onsdag d. 2. maj 2012 kl. 19.00

Sted: Klublokalet


Dagsorden:

1. Valg af dirigent
2. Formandens beretning
3. Forelæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse
4. Budget for det kommende år
5. Behandling af indkommende forslag
6. Valg af formand
• På valg - Claus Jensen – Villig til genvalg
7. Valg af bestyrelsesmedlemmer – ingen på valg
• Bestyrelsen har behov for at supplere sig – 3 kandidater ønskes
8. Valg af ekstern revisor – LJ Revision
9. Fastsættelse af kontingent
10. Evt.
11. Uddelingen af Klussmann pokalen – uddeles ved klub festen

Indkommende forslag til behandling under pkt. 5 skal være bestyrelsen i hænde senest søndag d. 22. april 2012
Forslag skal sendes til Claus Jensen, Oberst Kochs Alle 14 A, 2770 Kastrup eller til mail - formand@bkamager.dk

Endelig dagsorden vil blive offentliggjort på www.bkamager.dk senest d. 25. april 2012


Amagershoppens BK Amager kollektion kan nu købes online

Skrevet af: finnhg til Onsdag den 11. Apr 2012 - kl. 23:07 officielleNyheder 


Amagershoppen har udgivet et BK Amager 2011-2012 tøj kollektion i et flot katalog. Som har ligget i Sidelinien siden julesalget.

Tøjaftale med AmarSport betyder at vi nu har en lokal sportstøj foretning, hvor medlemmerne med
fordel kan handle sportsudstyr, BK Amager’s medlemmer får bla. 10% rabat på køb i AmarSports foretning
på Amagerbrogade.

Udover Spalding og Select varer i BK Amager kollektionen vil vi stadig
tilbyde BK Amager tøj, samt BK Amager logo og navne tryk på bluser og bukser

Læs mere om Amagershoppens, klik på logo til højre.
NYHED-NYHED-NYHED-NYHED-NYHED-NYHED-NYHED-NYHED-NYHED-NYHED-NYHED-NYHED-NYHED-NYHED
De fleste af Amagershoppens BK Amager kollektion kan nu købes online her:

Amarsports hjemmeside under Fanshop og så følg vejledningen

Hilsen BK Amager og Amagershoppen.


Omstrukturering i BK Amagers bestyrelse

Skrevet af: clausjensen til Onsdag den 11. Apr 2012 - kl. 08:55 officielleNyheder 
På det seneste har bestyrelsen arbejdet med at omfordele roller internt i
bestyrelse, for at optimere ressourcetrækket på bestyrelsens medlemmer.
Dette har resulteret i:

<   12345678910111213141516171819202122232425263646   >

  
Klubmodulet  


http://www.bkamager.dk/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=438&mode=thread&order=0&thold=0

http://www.pro-safe.dk/

<< June 2018 >>
M T O T F L S
28 29 30 31 01 02 03
04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 01


[ Søg ]